Sponsoren

JAARCONGRES VOEDSELVEILIGHEID EN -INTEGRITEIT: 100 JAAR WARENWET
7 NOVEMBER 2019, DEN HAAG, 10.00 – 18.00 UUR

Wil je een bijdrage leveren aan dit congres? Neem dan contact op met Lin Batten via lin@foodlog.nl.


Mediapartners:

  • Federatie Nederlandse Levensmiddelen Industrie

    De Federatie Nederlandse Levensmiddelen Industrie (FNLI) is de koepelorganisatie en belangenbehartiger voor verwerkende en importerende bedrijven en branches in de Nederlandse levensmiddelenindustrie. De FNLI vertegenwoordigt circa 500 bedrijven en 20 brancheorganisaties. De FNLI streeft naar een gezonde en duurzame ontwikkeling van de Nederlandse levensmiddelenindustrie, gekoppeld aan een stevige inbedding in de Nederlandse samenleving als een gewaardeerde en verantwoordelijke industrie.

  • Waar & Wet

    Alles over productenrecht - Uw complete en actuele online-database Onmisbaar voor de specialist in productenrecht: een direct toegankelijke informatiebron voor alle kennis en praktische inzichten op het gebied van productenrecht, kwaliteitszaken en regulatory affairs. Via OpMaat Waar & Wet kunt u bovendien rechtstreeks zoeken in alle relevante wet- en regelgeving, officiële publicaties en jurisprudentie. Sdu OpMaat Waar& Wet is uniek als hulpmiddel in uw dagelijkse rechtspraktijk dankzij de volgende pluspunten:

    1. omvat alle aspecten van product- en voedselveiligheid
    2. compleet met praktische handreikingen en best practices voor het bedrijfsleven
    3. antwoorden op vragen over onder meer etikettering, claims, additieven of allergenen
    4. signalering van belangrijke Kamerstukken en nieuwe (internationale) regelgeving
    5. met de volledige inhoud van onze e-nieuwsbrief, het tijdschrift Waar & Wet en de praktijkgidsen Waar & Wet

  • Supermarkt.team

    Supermarkt.team is een vakblad voor medewerkers en managers van supermarkten. Het blad behandeld samen met hoogwaardige kennispartners relevante thema’s en ontwikkelingen binnen de branche. De Nederlandse versie van supermarkt.team wordt kosteloos naar alle 4.350 Nederlandse supermarkten en ruim 400 hoofdkantoormedewerkers gestuurd evenals medewerkers/vestigingen van o.a. Makro, Sligro en Hanos en ruim 1.700 toeleveranciers, producenten, partners en relevante personen. Ook ontvangen enkele honderden studenten van diverse food retail-opleidingen een exemplaar. Daarnaast worden alle 2GO locaties met een supermarktfunctie zoals o.a. Spar Express en AH2GO bereikt. Via een nieuwsbrief wordt de digitale editie naar ruim 6.700 abonnees verstuurd.

  • FoodPersonality

    Via een maandelijks vakblad, websites, congressen, evenementen en middels betrokkenheid bij diverse Awards informeert FoodPersonality haar leden sinds 1983 over de laatste trends binnen de food retail en FMCG. Denk daarbij aan formuleontwikkelingen, de verhouding tussen foodretail en levensmiddelenproducenten, assortimentsontwikkelingen en de maatschappelijke druk op de sector. Daarnaast is er volop aandacht voor nieuwe initiatieven en de voortgaande consolidatie bij zowel retailpartijen als FMCG-fabrikanten.

  • EVMI

    EVMI is een onafhankelijk vakblad – op papier en online – voor de professional in de levensmiddelenindustrie. Het richt zich op kwaliteitsmanagers, productontwikkelaars, marketing managers en algemeen managers in de voedings- en genotsmiddelenindustrie, de toeleveranciers en de afnemers van deze bedrijven. EVMI bericht over nutritionele en technische aspecten van de voedselproductie, en besteedt daarnaast veel aandacht aan duurzaamheid en marketing.

  • Twin Media

    Twin Media bv is een full service grafisch en redactie-communicatiebureau. U kunt bij Twin Media terecht voor alle mediadisciplines: Communicatie, Creatie en Productie. We zijn sterk in het ontwerp, vormgeving en productie van tijdschriften, boeken, huisstijlen, projectmanagement en adviestrajecten. We denken waar nodig met u mee en komen met nieuwe communicatieconcepten. Digitale dochter van Twin Media is Twin Digital, waarbij u terecht kunt voor webbouw, webdesign, grafische automatisering en digitale magazines.